Tema: Re: kiowli gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-10 19:00:15
atrodo, kad tokių atvejų labai daug dabar. ir atrodo, kad tai yra
temperatūra+skausmas ar sutrikimas jautrioje struktūroje. mano mažajai lyg
ir buvo pilvas, brangiausiajam nerealiai skaudėjo seniau sužalotą nugarą,
dar girdėjau apie galvos skausmą. Turbūt eilinis biškį naujas arba gerai
pamirštas virusas:)