Tema: Re: kiowlių gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-10 18:56:43
aš irgi nelabai supratau - žinoma, kad užsikrėtus herpesu, jis glūdi mūsyse,
iš kur ateina retkarčiais netinkamiausiu laiku mūsų bausti :)

herpesą vaikutis gali gauti ir paėmęs šašuotos mamos laikomą daiktą, jeigu
ji prieš tai buvo prisilietusi prie šašų. Manoma, kad visgi suserga ne
kiekvienas, turėjęs kontaktą su virusu. Neaišku, kuriuos laikus čia
apipasakojai, bet dabar turbūt dauguma žino, kad herpesas yra herpesas, o ne
"truputį perpūtė"