Tema: Re: kiowlių gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-13 13:57:58
ALORA schrieb:

> Aš niekur iki šiol nemačiau palyginimo, kiek miršta nuo paprasto gripo,
> kiek nuo kiaulių. sakyčiau, tai būtų kriterijus tam pavojui įvertinti,
> turbūt todėl jis ir nediskutuojamas :)

Aš kaip tik irgi šiom dienom kažkaip apie šitą faktą pagalvojau...
Ryšium su tuo, kad į akis pateko skaičius, jog per metus pasaulyje 1,8
milijono (!) vaikų iki 5 metų miršta nuo... plaučių uždegimo.

  Bet geriausia, kad paklaustas, ar
> pats ir jo šeima skiepijosi, profesorius biškį padarė pauzę, po to
> pasakė, kad jis "labai norėjo", bet benorėdamas ėmė ir persirgo kiaulių
> gripu :) O apie šeimą nutylėjo. Spėju, kad profesoriai nesiskiepija :))))

:))

> beje, dar jo klausė, kodėl staiga Bavarija ir Miunchenas tapo kiaulių
> gripo epicentru. Jo manymu, kaltas oktoberfestas. Tada jo paklausė, ar
> jo nuomone, reiktų vengti masinių renginių. Vėl nabagas susimėtė
> (užjaučiu profesorius tokioje situacijoje :) ir pasakė, kad gal vengti
> ir nereikėtų, bet reik laikytis higienos reikalavimų :)))

Nu įsivaizduoju, būtų pabandęs jis pasakyti per bavarijos televiziją,
kad Oktoberfest nereikalingas.... Nulinčiuotų dar neišėjus iš studijos :)))