Tema: Re: kiowlių gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-11-11 09:14:40
na, zhmona mano anais metais buvo pasigavus kazhka tokio (taip pat ir seseris ir bendradarbes dukra) - nuo ko bent ka suvalgius ar ishgerus vimchiojo - net vazhiavau cerukalio leidzhiamo pirkt. Pilvas irgi durniavo.. o paskui po keletos dienu viskas pilnai susitvarke...
kazhkaip vadinasi tas virusas, liaudishkai berods zhiemos vemimo virusu:)