Tema: Re: kiowlių gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-09 18:48:13
Bet tai kaip suprantu, tai taip ir neaišku, kiaulių ar nekiaulių ten tas
gripas buvo, nes vienintelė diagnostinė priemonė - krištolinis rutulys?

Bet jeigu pagal tokius simptomus, tai mano bent viena pana jau prieš
daugiau kaip 15 metų po kokį kartą yra taip sirgusi... Kai dar nei
kiaulių, nei paukšių gripų "pandemijų" nebuvo :)))