Tema: Re: kiowlių gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-12 15:46:23
svarbiausia, kad prie tų visų skaičių vis grasinama, kad vakcinų trūksta.
tipo, bėk kuo greičiau skiepytis :)

man čia viena farmacininkė prasitarė, kad buvo daug bapkių į paukščių gripo
vakcinos tyrimą sukišta, bet paukščių gripas, nevidonas, visai nebuvo baisus
ir kol buvo sukurta vakcina, nieks jau jo nebebijojo. daba bandoma
praktiškai tas pačias vakcinas prastumti nuo kiaulių gripo, kuris,
nevidonas, irgi nebaisus. Bet gal šįkart spės laiku, kol panika dar
nesibaigė :)