Tema: Re: kiowlių gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: Glebas
Data: 2009-11-10 21:09:06
Tai va.
Šeštadienį pradėjo rimtai laužyti ne tik kaulus, bet ir raumenus, lašinius
ir dar ką tik nori. Žodžiu viską tikrai skauda.
Naktis iš šeštadienio į sekmadienio palyginus normali, sekmadienio ryte
pirma mintis - ne, darban tikrai neinu, chu#$^%#va.
Temperatūros nėra, kosulio praktiškai nėra, gerklės neskauda.
Skauda galvą, nėra apetito, vos pavalgius viskas gera srove išeina pro ten,
kur turėtų eiti daug kietesnės konsistensijos.
Pirmadienis namie, simptomai tie patys. Vakarop nukėblinau vaistinėn
nusipirkau smektos ir vitamino C. Naktis iš pirmadienio į šiandien - miegoti
neįmanoma, nes kaip beatsiguli viską skauda, nesigauna užmigti.
Poliklinikoje pasakė: "eina su tokiais simptomais labai daug, kas tai yra
konkrečiai nežinom". Ligonlapyje įrašė "ūmi viršutinių kvėpavimo takų
infekcija".
Šiandien jau lyg ir neblogai, galvos skausmas sumažėjo, net šiek tiek norisi
valgyti ir pavalgiau, kiti nenormalūs dalykai irgi panašu, kad pradeda
normalizuotis.
Taip ir neaišku kas čia siaučia...