Tema: Re: kiowlių gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: pablas
Data: 2009-11-11 11:50:48
  Va va.Uzvakar vakare pajutrau, kad temperatura kyla.nedaug:37.5.
Nuejau i pirtele, issivanojau du kartus ir i lova. Ryte pabundu sveikas.
Visa diena jauciuosi puikiai, na o vakare apie 20h ima krest saltis.
Na bet krate taip,kad arbatos isgert nepajegiau.Per kokias penkiolika
minuciu temperatura pakyla iki 40. Nieko neskauda, jokios slogos,
jokio kosulio. Pliusas - bent issimiegojau kaip niekad gyvenime:16
valandu :)