Tema: Re: kiowlių gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: Liuc ir Begemoc
Data: 2009-11-16 10:52:05
Buvo skaicius. nepamenu nei kur, nei kaip maciau... Kazkur smestelejo ar ne
70 000 zmoniu mire nuo sio gripo, tiksliai vel nepasakysiu, bet nuo paprasto
mirsta apie 300k ar pan. Nuo komplikaciju susijusiu su aspirino vartojimu
apie 100k... Isvada ten buvo tokia, kad juokingas skaicius mirstanciuju.
Bandysiu paieskot kur maciau. Kol kas info labiau VBS agenturos.