Tema: Re: kiowlių gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: 0.5 B
Data: 2009-11-10 17:44:43
tai, kad jis plinta tik kontakto budu nuo uzkresto zmogaus? ar tai butu lytinis kelias, ar pabuciavimas mylincios mamytes...  tikrai herpesu neuzsikres vaikas pakramtes si bei ta is aplinkui gulinciu daiktu.
buvau sokiruotas, beje, kai pasibaisejau, kaip sasuota mamyte buciuoja gausiai savo vaikeli, ir kodel tas blogai, kai jai tik "vejas perpute truputi"...  matyt nezino, kokios nemalionios herpeso komplikacijos gali but.