Tema: Re: kiowliu gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-10 13:01:40
geras, maniškis irgi 32 vėjaraupiais persirgo :)

nea, į trijų dienų karštinę, kaip aprašyta vikipėdijoj, tai visai nepanašu,
ir bėrimas buvo visai kitoks, ir truko per trumpai. trijų dienų karštinėje
bėrimas yra pagrindinis požymis, pas mus jis buvo vos pastebimas ir
išsilaikė tik kelias valandas. Į gripą tai irgi nepanašu, nes gripo (tame
tarpe kiaulinio) pagrindiniai siptomai yra karščiavimas ir kosulys. Prieš
karščiavimą mažoji slogavo - po to sloga praėjo be pėdsakų. Visos bakterijos
išvirė :)
Man seniau taip pasireikšdavo "streso sindromas", kai baigdavosi koks nors
įtemptas laikotarpis ir atsirasdavo laiko pasirgti :)