Tema: Re: kiowli gripo sirgimo ypatumai:)
Autorius: CatBlack
Data: 2009-11-12 10:15:20
As sakau - bile zmogui padeda. O kartais poveikio stiprumas tiesiog
proporcigas vaisto kainai, nieko nepadarysi:) Turejau ne viena atveji, kai
pasiulius pigaus vaisto, zmogus isizeidzia.

"Glebas" <uramun@gemailas.com> wrote in message
Buvau vaistinėje vakar ir mačiau :)
Ateina susirūpinusi ponia ir vaistininkei skundžiasi, kad baisūs gripo
požymiai, kad tragedija, kad pasaulio pabaiga artėja.
Nu tai jai ir duoda Coldrexo, paskui dar vitamino C dėžutę už 27Lt, dar be
abejo įsiūlo elektroninį termometrą irgi už 27Lt, dar prie to būtinai reikia
vitaminų kompleksų visokių ir t.t.
Na, žodžiu ir klientė patenkinta konsultacija lekia namo švytėdama, ir
vaistininkės akys žiba su 1xx Lt sąskaita...
O kai aš paprašiau paprasčiausio paracetamolio, smektos ir vitamino C
dėžutės už 4Lt, tai kažkodėl nustebo ir nuliūdo...