Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-10 17:28:09
On 2019-01-10 07:45, axa wrote:
> Tai, kad jus teoretikai net nuo pakrantes nebandet nieko ziuret, nes net
> jokio zoom normalaus neturite sededami ant sofos.
> Tai ka cia buriate blevyzgas, is neturejimo ka veikt...

Tu durnas absoliučiai. Aš Lietuvos pajūryje kasmet ilsėdavausi nuo 1
metukų amžiaus iki kokių 22-23 metų kol sulaukiau, vėliau kiek rečiau.
Regėjimą turėjau erelio, žiūronus, tarp kitko, irgi neblogus buvau
įvaldęs, ir niekad tokių absurdų, ale švyturys už 200 km, kaip tu čia
pasakoji, nemačiau. O į jūrą spoksodavom kas dieną ir kas vakarą. O mano
minėtus optinius reiškinius matęs ne kartą.

Eik geriau padaužyk galvą į sieną, gal kaimynai sanitarus iškvies nemokamai.