Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: axa
Data: 2019-01-10 07:24:55

> :)))))) Nu tu juokingas bičas :) Poliai skirtingi!!! :] Nesi matęs
> magneto? Siūlau eit ir išbandyti pačiam :) Nes blin elektronščikas, ryšių
> specas, ir nieko nesupranta apie elektromagnetinį lauką ir kuriomis
> kryptimis jame judės skirtingą krūvį turinčios Saulės vėjo dalelės.
> Paradoksas, odnako :)

Kazka nusikalbejai.
Kur as sakiau, kad kazko nesuprantu apie elektromagnetini lauka ?
Tik man buvo keista, kodel siaureje pasvaistes buna pastoviai o antarktidoje
labai retai.
Nes pagal mane turetu buti lygiai vienodai tuo paciu laiku kai ateina saules
vejas.

Ir tada kodel magnetinio lauko intencyvumas tiek ant pusiaujo, tiek musu
siaurineje platumoje yra lygiai toks pat.
Juk ant pusiaujo turetu buti silpniausias o artejant link poliu jis turetu
intencyveti, logiskai mastant.
Bet taip nera.