Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: axa
Data: 2019-01-07 13:35:03
> GPS sistemoje naudojami 24 palydovai, priklauso JAV palydovinės
> navigacijos sistemai NAVSTAR (Navigation Satellite Time and Ranging).

Man gaila uzzombintu zmoniu, nes jus tik teoreteikai !
Jus tikite teorijomis, apie kurias jums pasakoja zomb deze ir kuriu nesate
net bande patikrinti !

Gal kokie kariskiai ir naudoja kokius palydovus, bet jie bus islaptinti ir
jokiems civiliams is ju jokiu signalu tikrai nebus leidziama gauti.
Nes zinodamas ju veikimo daznius kiekvienas idijotas gales ta dazni
nugesinti su bet kokiu triukmo generatoriaus siustuvu.

O as jus dar karta bandau paaiskinti, kad bent jau isigilinkite ir
patikrinkite informacija, jei ta tema jums yra idomi.
As turiu visa reikalinga aparatura ir uzsiimineju radijo rysiais labai
senai.
As turiu kruvas kryptiniu antenu visiems daznumams ir visu moduliaciju
skaneri (imtuva) 0.1MkV jautrumo su dazniais nuo 100kHz iki 2000Mhz ir dar
karta galiu jums patvirtinti, kad JOKIU signalu deklaruojamais GPS dazniais
1227.60MHz ir 1575,42MHz is kosmoso NERA !

Jei as nesugebu nieko pagauti is dangaus su kryptinemis antenomis tai joks
suknistas GPS imtuvas su integruota viduje antena is jokio suknisto kosmoso
prie geriausiu noru NEGALI NIEKO PRIIMTI !

Dar karta pabandykite su bet kokiu automobiliniu ar nesiojamu GPS imtuvu
(tik nes su telefonu) nuvaziuoti i miska toliau nuo miesto. Matysite tik
kokius 5-6 ale tipo palydovus, nes signala uzstoja medziai.  Tada iseikite i
kokia miske esancia aikstele, arba i plyna kirtima, kur jums dangus atviras
ir niekas neuzstoja, tu ale tipo palydovu nei kiek nepadauges.
O jei esate bent siek tiek raukiantis elektronikoje, tai prisilituokite
kryptine antena ir pamatysit is kur is kurios puses tas signalas ateina.

Ar zinote koks Vilniaus skaitmenines televicijos DVB-T siustuvo galingumas ?

Siustuvo galia 1,3kW
Antenu aukstis 310m

Kokiu atstumu nuo vilniaus priimat televizija ?
Su kryptine antena max 60km
O jei su 1cm vinuku tai tik paciam Vilniuje aplink boksta.

Tai apie kokius GPS signalus uz 20180 km  is palydovu jus kalbate !
Ar ir tai dar nedaeina ???

Visi signalai yra tik zemeje ir tik is antzeminiu bokstu !