Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-01-09 11:21:44
idomi diskusija. Man truksta ziniu, bet ko aplink nepaklausus-visi isitikine, kad GPS signalai musu irenginius pasiekia is palydovu. Kai kurie, kaip argumenta, mini tai, kad GPS atsirado anksciau, nei GSM, tad matomai galima apisieiti ir be GSM bokstu.

Tuo tarpu tamsta teigi, kad sugebeta tiek visus puikiai uzzombinti, kad klysta daugelis? Neramu man, jeigu toks masinis klaidingas isitikinimas apskritai imanomas

Suprantu, kad nenoretum vargintis, bet gal galetum pateikti kokia argumentu sarasa, kuriuo galeciau pabandyt pamosikuot dar kokiam specui pries akis?  Nes jau isties darosi idomu. Grupse irgi visi  sutartinai tvirtina, kad viskas is palydovu. Noretusi ta teisybe zinot.