Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: mishkin
Data: 2019-01-09 22:30:24
Ziurek mano sunau-ar tu nori pasakyti, kad, iskelus kamera pakankamai
aukstai, saules radiacija jos atmintine paveikia taip, kad joje
atsitiktinai susigeneruoja tokie vaizdai?
https://www.youtube.com/watch?v=xkFsy-u3dDo
https://www.youtube.com/watch?v=3y0nHhFGXDo cia irgi tokie vaizdai nuo
saules radiacijos pasidaro? Nu blyn, ta grafika tikrai pazengusi!
Ziurek, tada dar toks klausimas-o tu tikrai cia su mumis bendrauji? gal
tu esi matricoje, o mes is tikro esam priesiskai nusiteike robotai,
kurie tiria tavo gresminguma ir veliau, esant reikalui, tave sunaikins?
Tu musu gi nepazisti, nematei ir apskritai gal mes ne zmones ir
neegsistuojam?