Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: axa
Data: 2019-01-09 07:13:08

> Tu cia apie tai kad GSM tinklo duomenys naudojami trafikui ivertinti?
> na ir labai gerai, ismanaus technologiju galimybiu panaudojimas. Jokiu
> paslapciu cia nera. Ir mokam mes ne uz tai.
> Bet taip ir nepaaiskinai kait tavo automobilinis GPS gauna tuos duomenis.

GPS yra globaline proto pisimo sistema.
Nes visi JAV rusu ir kitaicu palydovai yra papildomas paketas i siustuva
zemeje ir ekrane matote multika.

Negi manote, kad gsm duomenis goglas siuncia 20k km i satelitus, tam kad man
atitransliuotu is tu 20k km atgal i mano GPS apie trafiko ilgi kelyje ?
Viskas vyksta tik ant zemes, nes kiekvienas jusu suknistas telefonas yra
globaline sekimo sistema ir jis kas 5-10sek visada issiuncia paketa tiksliau
atsako i boksto paklausima apie savo signalo stipruma ir savo buvimo vieta.
Jei nezinote kaip patikrinti, kas kiek laiko jusu telefonas siuncia paketus,
kai jus su juo nieko neveikiate, tai galite girdeti savo ausimis,
paprasciausiai padeje telefona ant kompiuterio koloneliu arba radijos.

Ekrane tik jus matote savo GPS kai jus to norite, o is bokstu i serverius
jusu bet kokio mobiliako buvimo vietos nustatymas eina stabiliai ir
pastoviai net neturint GSM korteles viduje.
Jei visi vaziuojantys kelyje isjungtu savo visus telefonus, jokio trafiko
nebematytumet niekur.

Netgi jusu telefono suknista batareika viduje turi cipa su antena ir tas
cipas nera vien tik tam, kad tu nepavogtum batareikos is parduotuves. I
siustuvo is boksto paklausima i antenos rezonansa jis lygiai taip pat
isspinduliuoja savo impusla atgal, tik aisku smarkiai mazesniu atstumu, bet
jus gi net nezinote kaip veikia jusu ar visu kitu paprastas wifi router.

Kas aptarnauja iranga bokstuose, net zalio supratimo neturi ka spinduliuoja
ir ka priima bokstu antenos.
Jie dirba tik pagal technologine korta. O kokia kontora kokius signalus
atsiuncia ir priima per globaluji tinkla i antenu siustuvus niekas nieko,
nezino ir nesuzinos.

Isidekit i telefona wifi analyzer ir pamatysit, kiek wifi tinklu ir kokio
lygio signalai yra aplink kur jus dirbate ar gyvenate.
Manote kad 2.4GHz yra labai silpnas ir zmogui nekenkia ?  Tada pasidomekite
giliau. Gyvenate spinduliuoteje lygiai tokioje dazniu zonoje kaip mikrobangu
krosnele. tik aisku ne kW.

Jei jums toks gyvenimas spinduliuoteje tinka, valio.

As tik dar karta konstatuoju fakta, kad su 1cm vunuku jokiu GPS signalu is
jokio kosmoso fiziskai priimti neimanoma ir visi sitie signalai yra tik
10-15km atstumais nuo jusu GPS. Ir visi sateitai skraido tarp bokstu.

Gal dar tikite, kad satelitine TV ziurite is 36000km geostacionarios orbitos
?
Tada atraskite nors keleta palydoviniu TV leksciu ant ekvatoriaus, kurios
ziuretu staciai i virsu.