Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: axa
Data: 2018-12-31 15:18:23
> Tu man tada paaiskink kokiu budu veikia palydoviniai telefonai be
> kryptiniu antenu

Palydovinio telefono antena yra jau 10-15cm ir sio telefono siustuvo
galingumas yra 5W
O siaip siulyciau pasiziureti palydoviniu telefonu veikimo zonu zemelapi.
Nustebsi, kad puse pasaulio jie neveikia. O kitose zonose rysys imanomas tik
kas 3val kada virs taves skrenda tas palydovas ir jam praskridus pro matymo
lauka, vel lauksi 3valandas iki sekancio galimo rysio.

> ir kokiu budu smart telefonai gaudo rysi pietu asigalyje , gps ten veikia

I pietu asigali, aplamai i Antarktidos zemyna jokie turistai u ypac su
tokiom masinom nevaziuoja.
Vienintele galimybe tamstai nusipirkti ekskursija yra tik siauras
Antarktidos zemyno pakrastys nuo Argentinos ir tai yra tik tam tikros vietos
i kurias tamsta galesi patekti ir uz 10 dienu keliones paklosi nuo 20k $ ir
kuriu 8dienos bus tik plaukimas pirmyn ir atgal, pasiziuret pingvinu.

Siulau ijungti smegenis ir logiskai mastyti ir nustoti tiketi tokiais
youtube filmukais.