Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: axa
Data: 2019-01-09 08:35:29
> Tu cia apie tai kad GSM tinklo duomenys naudojami trafikui ivertinti?
>
> Bet taip ir nepaaiskinai kait tavo automobilinis GPS gauna tuos duomenis.

GPS yra globaline proto pisimo sistema.
O GSM yra globaline sekimo sistema.
O bokstai su kruvomis skirtingu antenu, yra proto zombinimo sistema.

Visi JAV rusu ir kitaicu palydovai "skraido" jusu zemeje tarp bokstu, nes
tai tik papildomas paketas per globalu tinkla i siustuvus ir ekrane matote
savo multika.

Negi manote, kad gsm duomenis goglas siuncia 20k km i satelitus, tam kad man
atitransliuotu is tu 20k km atgal i mano GPS apie trafiko ilgi kelyje ?

As tik dar karta konstatuoju fakta, kuri pats patikrinau su kryptine antena
prijungta prie automobilinio GPS, kad visi signalai yra zemeje ir is kosmoso
nic niekas neateina.
Nes su vidine integruota GPS antena galima priimti tik signalus kurie yra uz
10-15km, o ne is kosmoso.