Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-01-09 21:06:53
nu kaip ir viskas aisku su tavim. as jau tikiu, kad gotlanda matei.
laikykis - non pasara.

"axa"  wrote in message news:q15g66$ejc$1@trimpas.omnitel.net...

>O Europoje kur iskraipymai didziausi? Jei is Vilniaus á Cabo Da Roca
>nuvaziuoti su masina - kiek skirsis atstumas ant zemelapio ir odometro?

Apie sita musu siaurines dalies europini zemyna as nesigincysiu, cia gal
kokie smulkus iskrapymai yra gal del kokiu nors kariniu tikslu, bet va ten
ruskyno visa siaurine puse siaurines salos, Laptevo jura ir ten viskas i
siaure tai visiska migla. Arba beringo sasiauris ir aliaska, ten manau
viskas iskraipyta, vien paskaicius istorije, kad i aliaska eidavo pesciomis,
manau ten viskas ne taip, kai mums rodo.
O nuo ekvatoriaus i pietu puse tai isvis labai daug visokiu klausimu. As
pvz. turiu toki vaizda susidares, kad Indijos vandenyne ar Ramiajam
vandenyne arba isvis uz antarktidos o gal siauriniam asigalyje gal but yra
kiti zemynai, kuriu mums niekas nerodo.
Arba jie yra kazkur kitur, kur ir skraido kosminiai laivai, nes su lektuvu
turbut negali iki ten nuskristi.

Cia tik mano nuomone, niekam jos nepersu.