Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: axa
Data: 2019-01-09 20:05:24
> Ką tu man siūlai bandyt? Plokščios Žemės teorija imt tikėt? Ar actą
> garint?

Tikrai nesakau, kad zeme plokscia.
Bet tos zemes linkio lenteles nixuja neatitinka tikroves.

> Būnant pajūryje, švyturio viršūnę, kuri tarkim bus 100 metrų aukštyje virš
> jūros lygio, tu tiesiogiai maksimum pamatysi iš ~36 km. Taškas. O iš
> toliau, tai nors morką į subinę susikišk regėjimo pagerinimui, tu jo vis
> tiek tiesiogiai nematysi. O jei matai, reiškia susiduri su optiniu
> atmosferos fenomenu.

Tamsta is nervu jau net siulai kazka susikist ?
O tai kodel tokios mintys kyla ??

Nes matau, kad tamsta aklai itikejes teorija ir nic nieko nebandai pats
praktiskai patikrinti.
na apart susikist... turbut...

> Ir neaišku, prie ko čia tavo dabar paminėtas lėktuvas ir 10 km aukštis,
> kai viskas užvirė tau pareiškus, jog tu nuo Lietuvos pajūrio su žiūronais
> tą švyturį matei už 200 km. Čia tu su žiūronais buvai į 10 km aukštį
> pakilęs? :) Ar čia toks tavo nevykęs bandymas vartytis iš situacijos
> prisišnekėjus niekų? :)

Is 10km aukscio is lektuvo su P900 fotiku optinis zoom 83x matosi kiti
krantai ir zemynai iki 1000-1500km

Svyturi maciau ne su ziuronais, o su 500x teleskopu ir ne nuo kranto, o is
Klaipedos is 9 auksto.
Kad tai galimai optinis fenomenas, gal but, bet kad baltas dryzuotas
svyturys ir net kalvos kranto koturai matosi, tai faktas.