Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: axa
Data: 2019-01-08 06:35:06
> as turiu senoviska standalone GPS imtuva, jungiasi per bluetooth prie
> kompo, telefono, delninio PC.
> Kalnuose aksti ir vieta  rodo, nors visame slenyje tik 2 Bazines stotys.
> Dabar turesi man papasakoti kaip apskaiciouoti vieta ir auksti pagal 2
> siustuvus.

Pagal 2 laisvai.
Kadangi esate signalo padengtoje zonoje, jusu GPS gauna paketa su
koordinatemis ir pilnai skaiciuos signalu uzlaikyma ne tik X,Y bet ir Z
asyse, savo boksto antenu atzvilgiu.
Bet as labjau tikiu, kad seno modelio GPS tures viduje toki I244 ar kitokio
tipo cipuka (5x5mm) su skylute. Tai yra paprastas barometras. Ji net gali
kaip moduli atskirai nusipikti uz 6$ is amazon.