Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: axa
Data: 2019-01-10 09:06:09
> Tai yra atstumas nuo Vilniaus iki Jakutsko irgi teisingas, o iskraipymai
> kazkur kitur?

Vistiek per smulkiai mastote, as ne ta turiu minty.

Kazkur buvau atkases senus tipo ant kazkokios dar medziagos ispestus 15a
zemelapius, kur siaures jura yra isvis uzdara teritorija nuo Murmansko iki
Aliaskos,  uzdara kaip ezeras is visu pusiu krantai.

Lygiai taip pat, kad JAV zemyno vakarine dalis visai salia prie Japonijos ir
Korejos.

Lygiai taip pat, kad Australijos dalis sausuma jungiasi su Antarktidos
zemynu, todel tik rytine puse yra apgyvendinta.
Cia senuose archyvuose kazkur buvau rades ir mane tai sudomino.