Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: Ignas
Data: 2019-01-08 13:10:32
ir? is manes mokescius lupa neatsizvelgiant kiek jie palydovu paleido,
nepaleido, pamelavo kad paleido. pati paslauga kaip ir nemokama. man
visiskai px ar ten palydovai, ar radio bokstai, ar kokia vanga
koordinates pasakineja. tai koks tolkas tokio melo? tokiu kaip tu
(protingu) gi kas antras (ble as pirmu papuoliau issiskaiciuojant), tai
si mela itvirtint kaip tiesa turetu but neimanoma, o ir susijusiu su ta
technologija tikrai ne du slaptieji agentai, kurie niekam nesakytu...
tai kaip jiems tai pavyko ir kokia tu melagiu logika bei tikslas?

On 2019-01-08 12:09, axa wrote:

> Minti turetumet pagauti jus, jei kazkiek mastote, nes uz visa kosmosa ir
> cirkus jame mokame mes visi mokesciu moketojai, is savo ir kiekvienos salies
> dalies biudzeto.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.