Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-09 19:51:23
On 2019-01-09 08:35, axa wrote:
> Negi manote, kad gsm duomenis goglas siuncia 20k km i satelitus, tam kad man
> atitransliuotu is tu 20k km atgal i mano GPS apie trafiko ilgi kelyje

Neberūkyk! Prie ko čia trafikas ir gps? Trafiko duomenis tu gauni
internetu GSM/3G/LTE tinklu, kurie gaunami pvz. googlui analizuojant
prisijungusių ir lokacijos duomenimis besidalinančių žmonių įrenginių
kiekį ir judėjimo greitį konkrečioje vietoje, o ne iš palydovų. GPS
palydovai TAU ASMENIŠKAI iš viso nieko nesiunčia, jie tik transliuoja
signalus, o jau tavo telefonas ar navigatorius juos priima ir skaičiuoja
tavo poziciją Žemės paviršiuje.

Dabartinė navigacija telefonuose naudoja visus įmanomus duomenis
greitesniam pozicijos nustatymui, tiek gps, tiek gsm bokštų, tiek wifi
ir net BT, bet tai nereiškia, jog GPS yra feikas! Nereikia painioti
dabartinės navigacijos, kaip skirtingų technologijų mikso, su grynai gps!

Teoriškai, net staiga nulūžus visiems GPS palydovams, navigacija
smartfonuose vis tiek kažkiek veiktų vien gsm + wifi tinklų pagalba, nes
goglas ir pagal juos rodytų poziciją žemėlapyje, tik suprastėtų tikslumas.

Todėl jei tu rašytum, jog "navigavimui PADEDA gsm bokštai", su tavimi
niekas nesiginčytų, bet tu neigi iš viso GPS egzistavimo faktą.