Tema: Re: Gra?iai eina
Autorius: axa
Data: 2019-01-09 20:32:24
> Ok, kokiu principu prieš 15 metų poziciją rodydavo mano senas PDA su
> senoviška windows mobile, kuriame nebuvo jokio GSM modulio? Ypač,
> įvertinus faktą, jog mieste su juo kartais tekdavo ir 10-15 min. pastovėt,
> kol jis susiorientuodavo, o užmiestyje atviroje erdvėje praktiškai migom
> gps fix'ą gaudavo.
>
> Nekantriai laukiu paaiškinimo.

Na nebesivelsiu kazka irodyneti, nes manau kad 2000m  jau visi
spinduliuojantys tinklai buvo.

Nes as kai atsiveziau pirma GPS i LT 1991m jis veike tik Vilniuje ir Kaune,
ir tai be zemelapio, rodydavo tik koordinates, o daugiau niekur LT neveike,
nes dar nebuvo jokio GSM ir niekas neprekiavo net mobiliais telefonais.