Tema: Re: Graþiai eina
Autorius: mishkin
Data: 2018-12-24 15:27:54
On 12/24/18 07:59, axa wrote:

> 1. Nei vienas jusu turimas buitinis telefono ar automobilio GPS nepriima
> jokiu signalu is kosmoso.  Viskas transliuojama tik per mobiliu rysiu
> bokstus ir kuo tu bokstu tankiau, tuo didesnis tikslumas.
garbe novorosijai mano sunau! tai kodel tada visi gps veikia tik lauke,
o kambary sunkiai? Kodel net netoli boksto, bet kambaryje gps neveikia?

> 2. Negi dar yra tikinciu sitais multikais, kuriuos jums rodo !  Atidziau
> perziurekite sita video. Prie 15k km/h greicio ant variklio prilimpa
> popierines siuksles.  kazkoks apiplyses maisas kaistai drebantis.  Ir jus
> tikite, kad tas raudonai svieciantis bumbulas yra variklis ir dar kosmose
> ???   Ha ha ha...
O gal ten ne popierius, o plastikas? Gal mylaras po atsijungimo
nusilupes prilipo?

> Zeme is vienos kameros plokscia is kitos lenkta.
Tai gal kameros skirtingos-viena prizoominta, o kita netoli fisheye?

Zemlia ploskaja! O taip!