Tema: Re: "A.?liogeris: visi m?sø „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
Autorius: Vytautas
Data: 2009-10-15 16:10:08

"smokas" <nop@no.nop>
> 2. Skirtingai nuo valdishko darbo, privachiame lemia rezultatai (nors ne
> visada). Teko man valdishko darbo paragauti  ir nemazai - pagal
> intensyvuma kazkas tarp atostogu ir miego :)

manau reiketu galvoti ar tas "valdiskas darbas" nors kam nors reikalingas,
jeigu reikalingas - moketi normalu atlygi, jei nereikalingas - naikinti
pareigybe.

p.s.
dabar gi galvojama taip: "ai jis ten niekam nereikalingas - mokekim jam
minimuma"...

p.s.2.
ne kiek neabejoju, kad mano darbas pripazintas ir reikalingas, bet nera
svertu atlygio reguliavimui...