Tema: Re: "A.Šliogeris: visi mūsų „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-09-07 16:14:52
Niekad nebuvau, ane ? Šiap jau aš ir gimęs ir mokyklą baigęs provincijoj.
Tobiš ir draugų kalnas ir gininės kone visi provincijose. Gal tu man neaiškyk
kas yra provincija, pats žinau.
Kas link duotos Šliogerio citatos: a visgi galima klausimą iš salės - kas yra
ta reali valdžia ? ką jin daro ? pensijas bei algas duoda/neduoda ? leidžia
vietinius įstatymus, viršesnius už centrinius ? kaip jin pasireiškia ? elektros
kainas beigis duonos kainas jin nustato ? kaire ar dešne puse važinėt irgi
jin sprendžia ? ir už pasakymą viešą "nemyliu mero" kiek metų konclagerio
duoda ? ar ištremia be teisės susirašinėti ? nu feodalai visgi...
Ba aš tai matau vieną tik: provincijose žymiai didesnė koncentracija sociumo
nevykėlių (ba "vykėliai" dažniausiai išlekia iš provincijos), tai anys prie alaus
bambalio ir verkia apie baisią feodalų priespaudą ir išgriautus kolchozus,
kuriuose taip gera buvo - pasikapstai biški, pašmėžuoji prieš brygadyrių
ir gali sau alų/naminukę toliau maukti.