Sutinku. Sliogerio straipsnis - vymysiel burzuaznyx nacionalistov. "lasaZ" <*nospam*@nospam.com> wrote in message news:h85of6$ibv$1@trimpas.omnitel.net... > kokio jo lygio? Jis ivardija kad VISI (t.y. KIEKVIENAS) nac. projektas yra > afera. Kuo jis remiasi? Zuoko finansuotu "ekspertai.eu" shamanu zaunyjimu > del kulturos sostines? Ar nupirktais straipsniais DELFI ir Lietuvos Ryte? Ar > tuo kad "visi kalba"? Čia tas pats kas pasakyti "visi vagys" ir nustebti dėl > klausimo - o pats kiek pavogei? Įdomu, ką jis pasakytu jei paklaustume apie > tai, kurioje vietoje afera vyko nacionaliniame projekte "Europos kultūrų > dialogų metai", "Elektroninės Sveikatos Sistema" ir kitus, kurie spaudoje > nebuvo minimi? Čiuju burbteltų "vis tiek visi vagys". > > o po to papunkčiui: > > ar tie kurie eme paskolas aferistai? Visi iki vieno? Net ir tie kurie laiku > tvarkingai moka, toliau dirba arba suka versla, moka mokescius? > > Lietuvos Respublika neįvyko? Kokie kriterijai? Neturim teisių? Ar nepastatėm > komunizmo? Ar Šliogeris nepadarė paxmielkos prieš kalbėdamas? Ar jis > tikėjosi per nepilnus 20 metų pavyti ir aplenkti ameriką? > > ar "valdžia = vagis" įvaizdis tikrai atspindi visą mūsų politikų vaizdelį? O > jei žiniasklaida nebūtų pagrindinis jėgos žaidimų įrankis, ir piliečiai būtų > daugiau išprusę ir reikalautų kokybiškos bei objektyvios informacijos? Kaip > tada viskas būtų? > > Net klebonus prie feodalų priskyrė. Kuo rėmėsi - vieno rajono/miestelio > pavyzdžiu? Ir kuo jie feodalai? Gavę rinkėjų balsus turi neginčijamą teisę > valdyti miestą/rajoną iki gyvos galvos? Ar klastoja rinkimų rezultatus, > idant išlaikyt savo amžiną valdžią? Kuria vieta jie feodalai? > > Nemačiau tos Janutienės reportažo apie alytaus merą, bet į jos darbą žiūriu > itin neigiamai - ji tikra perkamos žurnalistikos patriarchė, todėl žiūrėti > jos laidą ir tikėtis nešališkos informacijos tas pats kas laukti Lukašenkos > pasitraukimo iš amžino belarusų vado posto. Todėl neturiu čia ką komentuoti. > > o kai jis pradeda apie "tuščius" europos pinigus kalbėt, tai kaip > ekonomistui smagiai lupos tempiasi iki ausų. Vienos blevyzgos, kuriu > kvintesencija - visi vagys. Štai 100 mlrd jis iš kur ištraukė ir per kokį > laikotarpį? Jei jis sako "tuščių", ką jis turi galvoje? Ir po to - Europos > Sąjungos pinigai atėjo per Skandinavijos bankus (gerai kad ne per > Skardinavijos, baržomis)??? Toks įspūdis kad bando žmogus papasakoti mums > kaip dėl kredito ekspansijos susiformavo kainų/rinkų burbulai tam tikruose > sektoriuose, bet ko gero nesigavo. O apie turtą pirktą "tuščiais" pinigais, > už kurį po to kažkas mokės "pilnais" tai nebeturiu ką pasakyti. Filosofiškai > dėjo vyras, bet ką jis turėjo galvoje - pinigų spausdinimą be saiko, jei > taip - gal galėjo įvardinti koknkrečiai kuri valiuta, nes kaip žinia toli > gražu ne visi tai darė? O kaip jo nuomone už kažkieno paskolą sumokės kiti, > būtų įdomu paklausti asmeniškai. > > Viena gera mintis štai (filtruojant filosofo supratimą apie pinigus) - > lengvi pinigai ištvirkino visuomenę. Čia sutinku. > > Štai lyg pradeda prisikasti prie įdomių dalykų ("Kas gali labiau > demoralizuoti tautą nei tai, kas vyksta televizijoje, laikraščiuose?"), bet > prašauna pro šalį ir pradeda apie bankus kaip parazitinę instituciją. Iš > esmės man pačiam nepatinka finansinių institucijų infiltravimas į tavo > gyvenimą nuo pirmo žingsnio, bet tai yra dalis gyvenimo stiliaus, kuris > vadinasi "noriu - turiu". Nenori turėt - prašom, dirbk, taupyk, gali ir ne > banke. Niekas neverčia. Bet bankas neoperuoja "tuščiais" pinigais. Bankas > yra biržą tarp turinčių pinigų subjektų ir subjektų, kuriem tų pinigų > reikia, visa kita yra tik interpretacijos. Galim aiškų grįžti į > industrializmą, tada iš tiesų bankų kasdieniam gyvenime mažiau būtų, bet > kaip gyvenosi tada, pažiūrėkit į pirmą XX a. pusę. > > toliau tingiu gaišti laiką, bet kai jis kalba kad atsigrežia į senovės romą > pažiūrėti kas yra respubliką ir po to kalba apie barbariškumo kriterijus, > tai panašu kad gyvena iliuzijų pasaulyje - tipo senovės romoje buvo viskas > labai nais, visi labai super sąžiningi politikai ir valdovai tik ir rūpinosi > tauta, visi buvo super dorovingi ir panašiai. Primena saviplaką kad mes > lietuviai esam durniausi o visi kiti aplink geresni. > > trumpai tiek. prie alaus manau būtų galima savaitę prasėdėt šitą jo spaudos > ir iliuzijų sujauktą fantaziją apdiskutuojant. Bet ar tikrai verta? > > lasaZ > > > > > "specnaz" <no.specnaz@freemail.lt> wrote in message > news:h85c24$u7r$1@trimpas.omnitel.net... > >o tai ne? > > paneik, nors viena is Sliogerio ivardintu. > > > > p.s.Kritikuoji Sliogeri, bet nusileidi iki jo lygio? > > > > > > "lasaZ" <*nospam*@nospam.com> wrote in message > > news:h85bs6$ttt$1@trimpas.omnitel.net... > >> O antraste "visi nacionaliniai projektai yra aferos" nors kiek kvepia > >> objektyvumu? > >> > >> lasaZ > >> > >> "specnaz" <no.specnaz@freemail.lt> wrote in message > >> news:h85bpu$tps$1@trimpas.omnitel.net... > >> > Visiskai neadekvatus kriterijus: "pilietis, kuris toliau savo nosies > >> > nemato". > >> > Jau vien tuo, kad ziauriai subjektyvus. > >> > > >> > > >> > "lasaZ" <*nospam*@nospam.com> wrote in message > >> > news:h8503s$as7$1@trimpas.omnitel.net... > >> >> kaltas kiekvienas pilietis, kuris toliau savo nosies nemato. Šliogeris > >> >> panašu kad jų tarpe. Deja. > >> >> lasaZ > >> >> > >> >> "d@lgis" <dalgis.trinti@freemail.lt> wrote in message > >> >> news:h84tlr$6oa$1@trimpas.omnitel.net... > >> >> > Aciu dievui, jau ne Landsbergis, ir ne Valinskas del visko kaltas. > >> >> > > >> >> > > >> >> > > >> >> > "Remigijus" <em@i.las> wrote in message > >> >> > news:h83stq$cjf$1@trimpas.omnitel.net... > >> >> >> Nepagauni minties, "d@lgis". > >> >> >> > >> >> >> Tai, ka tu sliogerio pacitavai, yra tokiu, kaip sliogeris veiklos > >> >> >> rezultatas. > >> >> >> > >> >> >> Is pirmo zvilgsnio atrodytu keista, kad kritikuoja savo veiklos > >> >> >> pasekmes/tikslus. > >> >> >> > >> >> >> Taciau antras zvilgsnis parodo visai ka kita - "varoma" ne ant > >> >> >> autoriu, o > >> >> >> ant "krastiniu"... > >> >> >> > >> >> >> Remigijus > >> >> > > >> >> > > >> >> > >> >