Tema: Re: "A.Ðliogeris: visi mûsø „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
Autorius: specnaz
Data: 2009-09-09 14:57:09
Sutinku. Sliogerio straipsnis - vymysiel burzuaznyx nacionalistov.

"lasaZ" <*nospam*@nospam.com> wrote in message news:h85of6$ibv$1@trimpas.omnitel.net...
> kokio jo lygio? Jis ivardija kad VISI (t.y. KIEKVIENAS) nac. projektas yra 
> afera. Kuo jis remiasi? Zuoko finansuotu "ekspertai.eu" shamanu zaunyjimu 
> del kulturos sostines? Ar nupirktais straipsniais DELFI ir Lietuvos Ryte? Ar 
> tuo kad "visi kalba"? Čia tas pats kas pasakyti "visi vagys" ir nustebti dėl 
> klausimo - o pats kiek pavogei? Įdomu, ką jis pasakytu jei paklaustume apie 
> tai, kurioje vietoje afera vyko nacionaliniame projekte "Europos kultūrų 
> dialogų metai", "Elektroninės Sveikatos Sistema" ir kitus, kurie spaudoje 
> nebuvo minimi? Čiuju burbteltų "vis tiek visi vagys".
> 
> o po to papunkčiui:
> 
> ar tie kurie eme paskolas aferistai? Visi iki vieno? Net ir tie kurie laiku 
> tvarkingai moka, toliau dirba arba suka versla, moka mokescius?
> 
> Lietuvos Respublika neįvyko? Kokie kriterijai? Neturim teisių? Ar nepastatėm 
> komunizmo? Ar Šliogeris nepadarė paxmielkos prieš kalbėdamas? Ar jis 
> tikėjosi per nepilnus 20 metų pavyti ir aplenkti ameriką?
> 
> ar "valdžia = vagis" įvaizdis tikrai atspindi visą mūsų politikų vaizdelį? O 
> jei žiniasklaida nebūtų pagrindinis jėgos žaidimų įrankis, ir piliečiai būtų 
> daugiau išprusę ir reikalautų kokybiškos bei objektyvios informacijos? Kaip 
> tada viskas būtų?
> 
> Net klebonus prie feodalų priskyrė. Kuo rėmėsi - vieno rajono/miestelio 
> pavyzdžiu? Ir kuo jie feodalai? Gavę rinkėjų balsus turi neginčijamą teisę 
> valdyti miestą/rajoną iki gyvos galvos? Ar klastoja rinkimų rezultatus, 
> idant išlaikyt savo amžiną valdžią? Kuria vieta jie feodalai?
> 
> Nemačiau tos Janutienės reportažo apie alytaus merą, bet į jos darbą žiūriu 
> itin neigiamai - ji tikra perkamos žurnalistikos patriarchė, todėl žiūrėti 
> jos laidą ir tikėtis nešališkos informacijos tas pats kas laukti Lukašenkos 
> pasitraukimo iš amžino belarusų vado posto. Todėl neturiu čia ką komentuoti.
> 
> o kai jis pradeda apie "tuščius" europos pinigus kalbėt, tai kaip 
> ekonomistui smagiai lupos tempiasi iki ausų. Vienos blevyzgos, kuriu 
> kvintesencija - visi vagys. Štai 100 mlrd jis iš kur ištraukė ir per kokį 
> laikotarpį? Jei jis sako "tuščių", ką jis turi galvoje? Ir po to - Europos 
> Sąjungos pinigai atėjo per Skandinavijos bankus (gerai kad ne per 
> Skardinavijos, baržomis)??? Toks įspūdis kad bando žmogus papasakoti mums 
> kaip dėl kredito ekspansijos susiformavo kainų/rinkų burbulai tam tikruose 
> sektoriuose, bet ko gero nesigavo. O apie turtą pirktą "tuščiais" pinigais, 
> už kurį po to kažkas mokės "pilnais" tai nebeturiu ką pasakyti. Filosofiškai 
> dėjo vyras, bet ką jis turėjo galvoje - pinigų spausdinimą be saiko, jei 
> taip - gal galėjo įvardinti koknkrečiai kuri valiuta, nes kaip žinia toli 
> gražu ne visi tai darė? O kaip jo nuomone už kažkieno paskolą sumokės kiti, 
> būtų įdomu paklausti asmeniškai.
> 
> Viena gera mintis štai (filtruojant filosofo supratimą apie pinigus) - 
> lengvi pinigai ištvirkino visuomenę. Čia sutinku.
> 
> Štai lyg pradeda prisikasti prie įdomių dalykų ("Kas gali labiau 
> demoralizuoti tautą nei tai, kas vyksta televizijoje, laikraščiuose?"), bet 
> prašauna pro šalį ir pradeda apie bankus kaip parazitinę instituciją. Iš 
> esmės man pačiam nepatinka finansinių institucijų infiltravimas į tavo 
> gyvenimą nuo pirmo žingsnio, bet tai yra dalis gyvenimo stiliaus, kuris 
> vadinasi "noriu - turiu". Nenori turėt - prašom, dirbk, taupyk, gali ir ne 
> banke. Niekas neverčia. Bet bankas neoperuoja "tuščiais" pinigais. Bankas 
> yra biržą tarp turinčių pinigų subjektų ir subjektų, kuriem tų pinigų 
> reikia, visa kita yra tik interpretacijos. Galim aiškų grįžti į 
> industrializmą, tada iš tiesų bankų kasdieniam gyvenime mažiau būtų, bet 
> kaip gyvenosi tada, pažiūrėkit į pirmą XX a. pusę.
> 
> toliau tingiu gaišti laiką, bet kai jis kalba kad atsigrežia į senovės romą 
> pažiūrėti kas yra respubliką ir po to kalba apie barbariškumo kriterijus, 
> tai panašu kad gyvena iliuzijų pasaulyje - tipo senovės romoje buvo viskas 
> labai nais, visi labai super sąžiningi politikai ir valdovai tik ir rūpinosi 
> tauta, visi buvo super dorovingi ir panašiai. Primena saviplaką kad mes 
> lietuviai esam durniausi o visi kiti aplink geresni.
> 
> trumpai tiek. prie alaus manau būtų galima savaitę prasėdėt šitą jo spaudos 
> ir iliuzijų sujauktą fantaziją apdiskutuojant. Bet ar tikrai verta?
> 
> lasaZ
> 
> 
> 
> 
> "specnaz" <no.specnaz@freemail.lt> wrote in message 
> news:h85c24$u7r$1@trimpas.omnitel.net...
> >o tai ne?
> > paneik, nors viena is Sliogerio ivardintu.
> >
> > p.s.Kritikuoji Sliogeri, bet nusileidi iki jo lygio?
> >
> >
> > "lasaZ" <*nospam*@nospam.com> wrote in message 
> > news:h85bs6$ttt$1@trimpas.omnitel.net...
> >> O antraste "visi nacionaliniai projektai yra aferos" nors kiek kvepia
> >> objektyvumu?
> >>
> >> lasaZ
> >>
> >> "specnaz" <no.specnaz@freemail.lt> wrote in message
> >> news:h85bpu$tps$1@trimpas.omnitel.net...
> >> > Visiskai neadekvatus kriterijus: "pilietis, kuris toliau savo nosies
> >> > nemato".
> >> > Jau vien tuo, kad ziauriai subjektyvus.
> >> >
> >> >
> >> > "lasaZ" <*nospam*@nospam.com> wrote in message
> >> > news:h8503s$as7$1@trimpas.omnitel.net...
> >> >> kaltas kiekvienas pilietis, kuris toliau savo nosies nemato. Šliogeris
> >> >> panašu kad jų tarpe. Deja.
> >> >> lasaZ
> >> >>
> >> >> "d@lgis" <dalgis.trinti@freemail.lt> wrote in message
> >> >> news:h84tlr$6oa$1@trimpas.omnitel.net...
> >> >> > Aciu dievui, jau ne Landsbergis, ir ne Valinskas del visko kaltas.
> >> >> >
> >> >> >
> >> >> >
> >> >> > "Remigijus" <em@i.las> wrote in message
> >> >> > news:h83stq$cjf$1@trimpas.omnitel.net...
> >> >> >> Nepagauni minties, "d@lgis".
> >> >> >>
> >> >> >> Tai, ka tu sliogerio pacitavai, yra tokiu, kaip sliogeris veiklos
> >> >> >> rezultatas.
> >> >> >>
> >> >> >> Is pirmo zvilgsnio atrodytu keista, kad kritikuoja savo veiklos
> >> >> >> pasekmes/tikslus.
> >> >> >>
> >> >> >> Taciau antras zvilgsnis parodo visai ka kita - "varoma" ne ant
> >> >> >> autoriu, o
> >> >> >> ant "krastiniu"...
> >> >> >>
> >> >> >> Remigijus
> >> >> >
> >> >> >
> >> >>
> >> 
>