Tema: Re: "A.?liogeris: visi m?sø „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
Autorius: abc
Data: 2009-10-13 22:31:13
cia mane suintrigavote, kolega
nagi, pasipasakokit, kaip gi infliacija Jus praturtina?

del ekonomines padeties: nezinant kas yra pinigai/svarstykles turguje,
grizes namo greit nustembi rades 300g grybu vietoje pirktu 400g. Lietuvos gi
atveju apie jokius pinigus is viso nera prasmes kalbeti, nes salis
paprasciausiai ju neturi. Eina i turgu ir praso pardavejo: parduok man grybu
i skola, as tikiu sviesiu rytojumi (Jus neprimena narkomano?).

Alvidon, del tusciu/netusciu pinigu: pasiskaitykit mano paskutini posta
kitoje temoje apie skolu grazinima i Jusu klausimus, ten daugmaz viskas
isdestyta
Tada suprasite, kiek ir kam Jus is tiesu mokesciu mokate ir kur dingo Jusu
litinis/eurinis indelis, ar paskutinio menesio alga isausus sviesiam rytojui

PS labai keista kaip toks Antikomunistinis sutverimas kaip Tamsta tiesiog
aklai tiki nauju komunizmu - Europos Sajunga - kurioje pats neturi jokios
apsisprendimo teises apart geju/pedofilu klausimu ir galimybes naudotis
svarstyklemis su atlygio gradacija '1000-3000litu' arba 'bedarbis'. Ar cia
tiesiog toks noras - nesvarbu kur, bile kad Moze mane vestu, jis juk klysti
negali?

atlygio svarstyklese neseniai pardavejas nusprende pakeisti gradacija
(suprask - visiems sunkus laikai), ir palikti '1000-2000 litu' arba
'bedarbis'.
Vat man idomu kaip Jus dziugausit, kai pensininkams nuresh 50% pensiju?

PPS Mes cia siaip apie netolima ateiti kalbame, ne apie praeiti/grazia
siandiena..

 išvis nėra, jei tik pardavėjas su pirkėju nesimuša dėl