Tema: Re: "A.?liogeris: visi m?sø „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-10-14 19:43:33
"abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> wrote in message news:hb2ki1$k85$1@trimpas.omnitel.net...
> cia mane suintrigavote, kolega
> nagi, pasipasakokit, kaip gi infliacija Jus praturtina?

Infliacija tiesiogiai manęs nei praturtina, nei nuskurdina. Netiesiogiai
(dėka bendro fono kitimo) - nežinau, tačiau sprendžiant iš to, jog
labiausiai išvysčiusios šalys keliasdešimt metų gyvena pastovios
infliacijos sąlygomis linkęs daryti išvadą, kad infliacija bendroj sumoj
yra naudinga ekonomikai.

> del ekonomines padeties: nezinant kas yra pinigai/svarstykles turguje,
> grizes namo greit nustembi rades 300g grybu vietoje pirktu 400g. Lietuvos gi
> atveju apie jokius pinigus is viso nera prasmes kalbeti, nes salis
> paprasciausiai ju neturi. Eina i turgu ir praso pardavejo: parduok man grybu
> i skola, as tikiu sviesiu rytojumi (Jus neprimena narkomano?).

Tai vaikščiok ne į turgų, o į parduotuves, ten neapsvėrinėja :))
Jei rimčiau - matos jog nesupratai ką reiškia "ekonomikoje "metras"
visai nebūtinai yra konstanta". Ir dar - o esi tikras kad Lietuvai būtina
turėti pinigus (pagal tavo sampratą) ? Aš nesu tuo tikras. Kažkokie pinigai
visgi yra (nu visgi parduotuvėj ir tarpusavy ne sagomis atsiskaitinėjam), ir
nematau pagrindo verkti.

> Alvidon, del tusciu/netusciu pinigu: pasiskaitykit mano paskutini posta
> kitoje temoje apie skolu grazinima i Jusu klausimus, ten daugmaz viskas
> isdestyta
> Tada suprasite, kiek ir kam Jus is tiesu mokesciu mokate ir kur dingo Jusu
> litinis/eurinis indelis, ar paskutinio menesio alga isausus sviesiam rytojui

Gal tiesiogę nuorodą įmestum ? Ar aš daba turiu knistis po visą šį šašlavyną ?
Beje, aš uždaviau paprastą klausimą: kuo anot tavis skiriasi "tušti" nuo "netuščių".
Laukiu atsakymo, o ne kažkokių nuorodų. Neatsakymas priimamas kaip
atsakymas "aš nežinau".

> PS labai keista kaip toks Antikomunistinis sutverimas kaip Tamsta tiesiog
> aklai tiki nauju komunizmu - Europos Sajunga - kurioje pats neturi jokios
> apsisprendimo teises apart geju/pedofilu klausimu ir galimybes naudotis
> svarstyklemis su atlygio gradacija '1000-3000litu' arba 'bedarbis'. Ar cia
> tiesiog toks noras - nesvarbu kur, bile kad Moze mane vestu, jis juk klysti
> negali?

Nuo kada aš tikiu ES'ų ? Ir ką reiškia "tikėti ES'u" ? Ir kur ir kada kokioj nors
visuomenėj eiliniai žmonės turėjo daugiau teisių nei ES'e ? Politika - menas
gyventi realybėje, o ne idealiam iliuzijų pasauly.

> atlygio svarstyklese neseniai pardavejas nusprende pakeisti gradacija
> (suprask - visiems sunkus laikai), ir palikti '1000-2000 litu' arba
> 'bedarbis'.

Man žodis "bedarbis" tereiškia "tingiu dirbti". Didžiają laiko dalį po CCCP'o
kolapso aš ir buvau "bedarbis" (t.y. realiai amatininkas, nemokantis mokesčių).

> PPS Mes cia siaip apie netolima ateiti kalbame, ne apie praeiti/grazia
> siandiena..

Tiksliau tu čia dėstai savo ateities viziją, niūria tenka pripažint :)

PS.: blyn, buvom sutarę su meistru, kad padarys remontą vonioj, o
meistras į norvegijas išdūmė. ieškomas naujas meistras. Čia apie
realijas.