Tema: Re: "A.Ðliogeris: visi mûsø „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
Autorius: lasaZ
Data: 2009-09-09 15:55:59
tikras specnazas, ir terminus žiūrau naudoji tinkamus.

Joks ten ne straipsnis. Intervas. Didžiąja dalimi skirtas neišprususiai
publikai, kuri pažiejusi kad kalbėjo profesorius, tikės kad jis teisus.
Laukiu nesulaukiu kada tetulė pensininkė pradės man pasakoti apie šimtą
milijardų "tuščių" ES pinigų atėjusių per Skardinavų bankus baržomis ir
sukėlusius krizę, už kurią ji moka.

lasaZ