Tema: Re: "A.?liogeris: visi m?sø „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
Autorius: abc
Data: 2009-10-13 22:10:16
Pratesiu Alvidon - is to ir seka, mes labai desningai asimiliuojames su mus
pagimdziusiomis tautomis

O del 'Po Polsku' tai cia nesutiksiu: Lietuvos lenkai sneka baltarusiskai
(kas del to kaltas - nzn, bet pabendravus su kaimynais is Lenkijos supranti,
kas yra tikra lenku kalba

PS Lietuvai kitu tautu lietuviai kaip rakstis subinej (atsiprasau uz
issireiskima) - tik ''vandeni mutina'', vis kazkokiu permainu nori. Toliau
siusti tokius...Tiesa, Prezidente yra pazada padarius pries rinkimus del
dvigubos pilietybes palaiminimo - jau 100 dienu praejo, ale ivykiu eiga - ne
krust

PPS del ekonomines padeties po 2 metu galesime sekmingai i Lenkija
kraustytis ir baigti musu asimiliacijos procesa. As jau ten draugu turiu, o
Jus?