Tema: Re: "A.?liogeris: visi m?sø „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-10-13 17:38:34
Čia Vilniaus krašto sindromas ??? Aš puikiai žinau (iš senelės ir pan.),
kad šliachta na Litvie muvi po polsku, ale tai visai nereiškia, jog tampa
lenkais. Apskritai neverta labai jau akcentuoti kalbos ir net tautybės.
Lietuvos istorija ir dabartis - tai ne tik lietuvių lietuviškai snekančių
nuosavybė, tai ir lietuviai, šnekantys kitomis kalbomis, tai ir kitų
tautų Lietuvos piliečiai. Na nebent labai norėt ir toliau likti ES
kultūriniais, politiniais ir ekonominiais autsaideriais. Kiekvieno
teisė rinktis - būti tik norago (ne)ėmėju, ar visgi būti abiem to
proceso pusėmis.