Tema: Re: "A.Ðliogeris: visi mûsø „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
Autorius: lasaZ
Data: 2009-09-08 22:46:36
ne tai kad marsieciu... tiesiog truksta kritinio mastymo. Galu gale mano
tetule pensininke (65 metu) daznai pradeda burbeti kaip lietuvoje blogai,
kaip zmones vargsta. Paklausiu kas atsitiko sunums? Pasirodo viskas po
senovei - vienas vadovauja vienos dideles farmacijos kompanijos padaliniui,
kitas vienos dideles interneto bendroves (sakyciau itakingiausios content
generating srityje) bosas. Vienas neseniai nama baige statytis, kitas
neseniai prabangu buta nusipirko Antakalnyje. Tai sakau kodel taip sakot kad
cia taip viskas blogai? Ta ispucia akis ir pradeda REKT: "O TU PASKAITYK
LAIKRASCIUS, TELEVIZORIU PAZIUREK!!!". Be abejo ji yra mirtina pakso
salininke. I klausima kodel atsako "o uz ka ji taip sudirbo?". Ir negali
pykt - jai TV ir spauda yra langas i pasauli. Ir ji negali suprasti, kad tas
langas gali buti itrukes arba vaizdas jame dirbtinis.

Taigi atsakymas i klausima kada viskas pasikeis? Kada musu jaunimas kuris
dabar masiskai vaziuoja i uzsieni mokytis ir dirbti gris namo. Dalis vis
tiek grish. Taigi metu dar 20 ir bus kazkiek geriau.

O dabar marsh nuo njusu skaityt protingu knygu :)

lasaZ