Tema: Re: "A.?liogeris: visi m?sø „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-15 09:48:41
> Man žodis "bedarbis" tereiškia "tingiu dirbti". Didžiają laiko dalį po CCCP'o
> kolapso aš ir buvau "bedarbis" (t.y. realiai amatininkas, nemokantis mokesčių).

"Skurstantiesiems teks vėl pratintis prie kruopų"
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/skurstantiesiems-teks-vel-pratintis-prie-kruopu.d?id=24722471
--
Per rugsėjį maisto paketai išdalyti 418 tūkst. ties skurdo riba atsidūrusiems Lietuvos gyventojams, tai yra dvigubai daugiau nei praėjusiais metais.
Europos Sąjunga 2010-aisiais preliminariai numačiusi badaujantiems lietuviams atseikėti tiek pat, kiek šiemet – apie 32,4 mln. Lt.

"Valdininkų mažinimas Lietuvoje ir Latvijoje – 1:9"
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=24719485
Vidutinės atlyginimas tarnautojams sumažėjo nuo 2722 iki 2245 Lt iki mokesčių.
--
Logiska butu tai, kad biudzetininku VIDUTINIS atlyginimas butu 30-50% mazesnis, negu privacioje veikloje. Tuomet valdziai nereiketu priimti istatymu del vandens patranku panaudojimo. Kaip ir pries ka buvo naudojamos gumines kulkos mes jau mateme.