Tema: Re: "A.?liogeris: visi m?sø „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
Autorius: Alvidon
Data: 2009-10-12 18:23:25
Na matai - tu save kaip lietuvis sieji tik su baudžiauninkais.
Man gi ir tie, kurie išdalino visgi tuos noragus - taipogi lietuviai.
Iš to seka tavo labai pesimistinės nuotaikos, o man viskas neatrodo
taip jau juodai ir beviltiškai.
Nežiūrint visos sovietinės/komunistinės propagandos - buržujai
irgi žmonės, ir netgi dažnai būtent geroji/pažangioji žmonijos dalis.