Tema: Re: "A.?liogeris: visi m?sø „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
Autorius: smokas
Data: 2009-10-15 15:38:30
1. Makauskas nusishneka, kaip paprastai (apie 80% atveju) - prie
sovieto eiline pardaveja gaudavo 3 kartus maziau uz tekintoja ir 1.5
maziau uz inzinieriu, bet gyveno 10 kart geriau :) Makauskelis uzmirsho
2 stebuklingus sovietinio gyvenimo aspektus: deficitas ir su juo
susijes blatas (ishnaikinti reishkiniai) bei SUSIKOMBINAVIMAS - net iki
shiol tai viena ish varanchiuju LT jegu :)))
2. Skirtingai nuo valdishko darbo, privachiame lemia rezultatai (nors
ne visada). Teko man valdishko darbo paragauti  ir nemazai - pagal
intensyvuma kazkas tarp atostogu ir miego :)