Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-24 18:33:08
tai ir prie sovietų mes "virtuvėj" kalbėjom ką norėjom.
  Mes darbovietėje, žinodami tiksliai, kad mus, dėl darbo pobūdžio, atidžiai
seka KGB, kai kada užsivedę ar po nedidelio dopingo specialiai "varydavom"
ant CCCP, komunizmo, Brežnevo ir visų kitų Andropovų ir nieko mums nebuvo.
Maždaug nujautėm kas yra stukačiai, gal juos kviesdavo ant kilimėlio, to
nežinom.
   galbūt galėjo pripaišyt tipo sabotažą, nes tokie namiokai buvo.
  Aš pats pliaže prie Nemuno ar Palangoj klausydavau Svoboda, BBC normaliu
garsu