Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-24 18:09:32
Čigonas, nigeris, pidaras  - nu ? Dangus griuvo ?
Rodos apsišvietęs esi ir šiaip nekvailas, o kad ta tavo minima
"prievarta" tesiremia agitacija - nesuvoki. Kaip beje ir
"prievarta" pirkti visokius gučius bei kitus reklamos produktus.

Posukis nuo totalitarizmo (komunizmo ti ar fašizmo, ar kokios
archaiškos monarchijos) prasideda ne valdžioj, ne struktūroj,
o kiekvieno asmeniniam pasiryžime gyvent savo galva, savo
atsakomybe, su visom iš to plaukiančiom (tami tarpi ir pasekmės
už nesėkmę neverčiamos valdžiai). Kai tokių pasiryžusių tampa
indeksuota dauguma - ateina laikas keistis ir valdžiai/sistemai.