Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-18 21:31:39
Rinka yra rinka, jin galioja ir verslininkams, ne tik samdiniams
bei amatininkams. Na bet panašu, kad tau mielesnė ne rinka,
o diktatūra - kaip apsaugosi savo mylimą diktatūrą nuo jos
virtimo tavo nekenčiamų "verslinykų" diktatūra ? Tie tavo
godūs bukagalviai tikrai norėtų tavo mylimos diktatūros.

Gerai kad rėkia, reiškias jau darbo jėgos stygius yra, reiškias
yra šansų ir jai pabrangti. Pamenu, dar statybų piko metu, dar
iki masinės emigracijos, kai tik tik pradėjo važiuot dirbt į
vakarus, domėjaus, ką mano statybų flagmanai apie emigracijos
pavojus. Atsakas buvo "o mums dzin, iš bielorusijos ir pan.
atsivešim". O realybėj gavos kitaip - ir neatsivežė, ir tūkstančius
mokėjo vietiniams likusiems. Neilgai tiesa, greit burbulas sprogo.

Mes ne VFR pokary, pas mus gyventi ir dirbti visokie turkai
beigis jugoslavai nesvajoja, bet panaudot kaip koridorių į
turtingesnes ES šalis gali.