Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-26 17:31:26
Valstybė tai piliečiai. Jei piliečiai nereaguoja, valstybė nereaguoja.
O piliečiai nereaguot gali dėl daug priežasčių - laiko stokos,
lėšų stokos, nereikšmingumo, nenoro veltis į teisminius ginčus ir t.t.

"labai slaptai"  parašė naujienų news:ihp6b7$m1j$1@trimpas.omnitel.net...
kai kurie "apšmeižti" veikėjai kelia bylas dėl šmeižto bei garmės ir orumo
pažeidimo,
kiti tyli be reakcijos, tai arba neturi pinigų arba ten tiesa..

jeigu tai tiesa, tai teisinė EU valstybė privalo reaguoti.