Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-24 00:48:09
„Man atrodo, kad didžioji problema yra ta, kad ekonominio mąstymo standartai
pradeda įsiterpti į sritis, kurios iš tikrųjų savo prigimtimi yra
neekonomiškos. Gimsta kažkoks naujas totalitarizmas. Dabartinėje mūsų krizės
situacijoje toks įspūdis, kad šalį valdo krizė, o visi, kurie yra valdžioje,
yra tik priedėliai prie krizės, tarsi padedantys aptarnauti tą krizę“, -
pridūrė ir A. Jokubaitis.