Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: Veikejas
Data: 2011-02-10 15:02:08
tu pasiziurek i save rusofile,  butent mano mentalitetas ir nera rusishkas o
tu savo ribotais gebejimais to ir nesugebi suvokti. Suprantu tu jau per
senas pasikeisti ir vargu ar turi paknakamai iq.

Tu vis dar manai jog streikai, protestai yra "rusishkumo" rodiklis, deja
taip gali teigti tik nevykelis visishkai nesusipazines kaip veikia tikra
demokratija, tikrose demokratinese shalyse.
Tu vis dar kaip tipishkas homo sovieticus tiki jog yra viena teisinga
ideologija, viena teisinga partija, viena teisinga shalies vystymosi kryptis
o visi kas su tuo nesutinka yra liaudies prieshai - rusofilai.