Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-17 14:13:33
Jūs čia kažką pripainiojot.
Darbdavys yra tas kuris duoda darbą - t.y.  moka pinigus už kažkokį
atliktą darbą. Taigi kiemo valymo atveju darbdavys yra
daugiabučio gyventojai, nes čia jiems reikia valymo paslaugos.
Tai daugiabučio gyventojams turi rūpėt, kiemsargiui labiau
tinka unimog, mtz ar kastuvas iš maximos? Jiems rūpi švaros lygis
ir banko bilietų kiekis.
O gal jūs manote,kad įmonė "savivaldybės paslaugos",
registruota Seišelių salose yra darbdavys?
Ypač šią vietą siūlau permastyt iš naujo.

Matosi su statybom taip pat nesusiduriate... Taip,
šiais laikais betonuotojai pvz. atvažiuoja su savo maišykle,
jei reikia suorganizuoja žvyrą, gali atsivežti ir cementą.
Tik pinigus mokėk. Na, o kai mokėti nesinori, tai... cementą
nešioji ir betoną maišaisi pats.

"Veikejas"  parašė naujienų news:ijithc$pun$1@trimpas.omnitel.net...
ieshkomas kiemsargis, - reikalavimas nuosavas traktorius - alga 200 lt men
:D
oho pagal tave darbo priemonemis turi rupintis ne darbdavys o dirbantysis...
tai kam toks darbdavys ishvis reikalingas ?
va priemei statybininka i darba jis pats i darba turi atsiveshti plytu
(tureti mashina), cemento, cemento maishykle ish kazkur susiveikti, turi
nusipirkti visas saugumo priemones, na ir dar gerai jei nusiperka ar metasi
ant lauko virtuves nes juk jis valgys :D
Tau paciam neatrodo juokinga ?
Nu vaziuok i skandinavija ten kiekvienas kiemsargis turi po traktoriuka,
kuriuo sniega aplink daugiabuti greit sugeba nuvalyt, akmenukais pabarstyt
kad slidu nebutu ir jau skuba prie kito namo.
Va todel ir skiriasi LTU darbuotoju darbo nashumas, nuo kad ir shiaures
shaliu darbuotoju darbo nashumo - ten darbdaviai turi pakankamai smegenu ir
geba investuoti tiek i technika, tiek i darbuotoja (kad ans moketu dirbti su
technika).