Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-17 09:45:53
Techniką duotų...
Buvo toks senais laikais animacinis filmukas vaikams,
jame skambėjo tokia frazė "Karve karve, duok pieno"

"Veikejas"  parašė naujienų news:ijifht$vmh$1@trimpas.omnitel.net...
Toliau, kodel yra laisvu darbo vietu kiemsargiams vln, ogi kodel berods 1 m2
valymas per menesi kasdien valant kainuoja 2 litus ...  suprasciau jei
technika duotu o dabar rankom ...