Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: Veikejas
Data: 2011-02-23 08:32:35
nespresk pagal save, be to dabar visi pinigu nedaug + dar ziema ir remontu
praktishkai nieks nedaro.
Kad zmones bando kazkaip ishgyvent tai cia savaime aishku, nes jei nieko
nedarytu ish bado numirtu, vieni i baltarusija, kiti i rusyna ar lenkija
mina prekiu, kuro ir t.t. bet jie dirba su tokiais kiekkiais, kad ish tos
skurdo ribos niekur nepabega.