Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-19 00:36:02
A pats bent suvoki ką pasakei ? ;)
Totalinė ir diktatūra - dera, bet Lietuvoj to tikrai nėra
(tu emigravęs, mes rašinėjam ką norim - tai tikrai ne diktatūros
bruožai).
Liberalistinė diktatūra - nu čia jau kažkas tokio, tipo karštas
sniegas. Diktatūros antipodas yra ne demokratija (kaip daug
kas klaidingai mano), o būtent liberalizmas. O liberalizmo
Lietuvoj mano požiūriu kaip tik ir trūksta. Iš esmės turim
klaninę santvarką (senoji nomenklatūra plius mafijinis AMB&Co
išpuoselėtas monopilinis stambusis verslas (energetikai ir pan.)),
visa tai įvilkta į plepaliukus apie demokratiją esant visuotinai
gyventojų meilei būtent diktatūrai. T.y. dėl NATO ir ES antsnukių
šnekama apie demokratiją, o realiai dauguma (pradedant runkeliais,
baigiant jau minėtu monopoliniu stambiuoju verslu pakeliui užgriebiant
bonedadžius bei bišopus) nori "tvirtos rankos" (lukašenkos stilium,
putinoidiškos, paksiaus populiarumas tuo ir remiasi). Ir visam tam
priešstata ir yra daugumos taip nemėgstamas liberalizmas. Tokia vat
situacija. Tik va vienintelis finansavimo šaltinis tiems tvirtarankiams
- Rusija (nuo gazpromo iki putino ).